Blogger Backgrounds

Sunday 13 November 2011

all about me~







aku seorang yg simple...
aku suke berkawan and sume orang yg aku kenal aku aggap kawan.."friendly"
aku tak suke marah dan aku pun xsuke pada pekara yg bt aku marah..
if dah marah alamat dia lambat la aku cool..
aku paling xsuke dipujuk n memujuk..ahaha "poyos jap"
.......
aku pling fanatik dengan colour hijau..i dont know why??  this colour make me felt more cool n relax.. n second wane yg menjdi plihan adalh purple..like2
aku suke berdikari..hehe entahla yg paling penting if aku nak ape2 aku xnak susahkan mak aku..
aku syang sgt dia.."mom love u" mak aku ibarat kawan..ehehe like2..
aku sukekan baby..ahaha baby sgt cumel kan2..

hehe part yg paling best bl stress aku akan bt keje gler ngan membe..ehehe
nnt aku citekan ape yg giler sgt 2..
jumpe lg~

No comments:

Post a Comment