Blogger Backgrounds

Sunday 13 November 2011

convocation day~

 ha sape yg konvo ni??
haha~










akhirnye selepas 3 tahun aku berjaya menghabiskan diloma aku..ehehe
25 october 2011 tarikh yang cukup istimewa bt aku..ehehe
pekara yg tak pernah terlintas dalam hidup aku..adalah aku layak??
akhirnye aku dapat buktikan kat sume orang yang aku pun mampu berjaya seperti org lain jugak..
walaupun faktor family aku yg serba kekurangan tp aku xpernah patah semangat.. malah faktor ni lah bt aku semangat utuk terus berjaya dan mempunyai kehdupan yg lebih baik kelak..
segulung diploma aku untuk seorang ibu yg dah byak berkorban tuk aku..

cik pink?? selendang yg berjaya aku srungkan kat badan aku...mimpi?? yup 1 mimpi yg xpenah aku byangkan..
syukur alhmdulilah yg tersangat sangat..
alahmdulilah aku panjatkan syukur kepada YA ALLAH swt
TERIMA KASIH juga bt lecturer dan kawan2 yg byak memban2 aku membina sebuah kejayaan
inginkan mensgis dan menjerit sekuat hati..
kerna sebuah kejayaan yg xparnah aku byangkan..
tp.....
perjalanan aku tak terhenti d sini..
masih byak lg pekara yg kene aku lalui..
SEMOGA KITE SAME2  BERJAYA KAWANKU~

No comments:

Post a Comment